onsdag 3. mars 2010

Badebombe i Bærum

Varga ga fullstendig blaffen i badebombe - å kvile etter skituren var best i sofaen

Ein tur til butikken til Lush hadde medført innkjøp av badebombe, og eg ville prøve dette

Eg si berre; prøv ei badebombe sjøl. Det er mykje å velgje i! Du finn linken her

Det var ikkje berre badebombe som hadde vorte innkjøpt.
Shampoen frå Lush var verkeleg topp.
Og i fast form blir det ikkje så mykje "artig" kjemi!
Eg er sikker på at vi må unngå parabener når vi kan, men det er ikkje lett. Derfor er det ekstra fint når det er produsenter som seriøst lagar produkt med minst mogleg kjemi.
Det er ikkje sikkert at eg treng balsam heller, når såpa er naturprodukt.
Neste gong skal prøve såpa som er både shampo og balsam.
Eg kjem til å handle meir av produkta som finst her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar