onsdag 22. juli 2009

Hagen til grannekona

Grannekona mi, Margun er svært glad i blomar. Hagen hennar er verkeleg eit syn nå i sommarvarmen. Margun inspirerar meg og til etterkvart å satse på eit eller fleire staudebed. Antageleg må ho ta jobben med å forsyne meg med stauder og sommarblomar som overlever hjå meg. Det er slett ikkje sikkert at eg får like flott resultat som ho. Berre sjå, eg er ikkje sikker på kva alle heiter, oppdatering på det kjem etterkvart.
Raud og fin

også ei fin farge
Dette er i alle fall ein roseknopp

og dette kallast vel busknellik

Dei fremste ser ut som solsikker, men eg trur at solsikker er gule....

Dette er heilt sikkert ei georgine

Erteblomst og ein gamal heimsmidd spikar

Fin? og lilla er den kreative farga

Gul og kul?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar