tirsdag 5. juli 2011

Sunrise og sykkeltur

I dag var dagen kome for den store topp og sykkeltur. I vinter ein gong såg eg på You Tube om sykling ned frå Haleakala. Og bestemde meg for at dette skulle eg prøve. Etter å ha svidd av nok dollar og var på plass kl 03.00 i natt, barst det i vegen med Haleakala Bike Co.
Det er stor butikk å la folk kome opp på toppen og sjå soloppgangen eller solnedgangen. Nå har nasjonalparkmyndigheitane stengt nasjonalparken for organiserte sykkelturar. Men pakka eg var med på var busstur til toppen

DEt var forresten mange andre som også såg på soloppgangen, eg såg i alle fall tre sykkelfirma til attåt svært mange privatbiler. Her er det verkeleg tilrettelagt for masseturisme.
Silverswords er den mest særprega av vekstene i lavalandet på toppen.

Krateret er så stort at nesten heile Manhatten hadde fått plass, kunne den svært snakkesalige guiden vår...

Endeleg ute av nasjonalparken og syklinga kunne ta til. Det er feil å kalle det sykling. Sykkelen trilla av seg sjøl.

Deira form for einer - buske med raude bær. Eg er sikker på at denne er å få kjøpt som potteplante heime.

Kula er "Holmenkollåsen" her på Maui. Her bur alle som eig sykkel-kompani, surfebutikkar og andre som tener gode pengar på turistar, fortalde guiden då vi i nattemørket kjørde oppover.

På nedturen såg eg husa, og må vedgå eg gjorde sotre augo da eg såg

dette inngangspartiet.....Det var i allefall fire hestar i naturleg størrelse, antagleg laga i bronse.

Autovernet er av kjent modell

Eg trilla forbi blåblomstrande tre

Blå og fine

Lillablomstrande tre


Denne finst som potteplante heime, trilligblomst.


og rosablomstrande tre.

Nedert i bakken her, ligg senteret her i Haiku. Det er der eg skal parkere sykkelen. Da eg trilla vidare så tenkte eg på ananas. Eg skulle jammen innom på butikken - han er liksom av Coop-type og kjøpe med meg ananas. Men jannen var dei utselde!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar