fredag 1. juli 2011

Handle buvare

I dag skulle Idunn og eg handel buvare. Dagen har vore brukt til yogaøkt for alle oss tre store, for det var tid for strandliv og vindsurfing att. Eg held meg klokeleg i skuggen, eg er forstatt spent på om eg kjem til å røyte på ryggen..

Å gå på butikken er her ganske spanande,

vi har fått vanen med å gå på Mana food i Paia.

Her er det økologisk og alternativt over heile fjøla.

Butikken tek inn varer frå lokale leverandørar. Til dømes lokal banan. Mykje mindre og fastare å sette tennene i. Frukt og grønt avdelinga er berre heilt utruleg fantastisk! Her er produkt som eg aldri har sett førl ikkje veit eg korleis det skal brukast heller.

Da er det lettare å hande ferdig mat i varmdisken, butikken har eige kjøkken og bakeri!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar